Re: Jaki zestaw głośników 5.1

Autor: buczedar <buczedar_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 13:56:16 MET DST

> No tak to wyjaśnia sprawę ;)
>
> A tak na poważnie - jeśli tak ważne są dla Ciebie te wejścia, pomimo tego,
> że taka Manta gra tragicznie - wybór należy do Ciebie.

Wprawdzie ilość wejść nie ma nic wspólnego z drewnianymi korpusami
głośników, ale zamierzem podłączyć do nich co najmniej trzy urządzenia
(komputer, DVD i sygnał z TV). Wydaje mi się, że żaden Logitech ani Creative
do 500 złotych mi tego ni umożliwi.

Uznaję natomiast Twoją opnię na temat Manty, potwierdza inne źródła.

Tak więc na obecną chwilę szala przeważa na stronę Genius'a ;-)