Re: Jaki zestaw głośników 5.1

Autor: Andrzej Dymnicki <adym_at_tenbit.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 14:53:04 MET DST

Użytkownik "buczedar" :
> Wiem, że Logitech ma nieporównanie wyższą jakość, ale zależy mi na dźwięku
> 5.1.
> Poza tym nie odpowiada mi design'em oraz tym, że tylko sub jest drewniany.

Chcac wyprowadzic z błedu kolege, ten "drewniany" sub to co najwyzej płyta
MDF,
tudzież tak zwany paździerz.
Czesto tez laminat moze byc łudząco podobny do faktury drewna ale w
rzeczywistosci
drewniane "paczki" stosuje sie w najdroższych (dość rzadko spotykanych)
kolumnach głośnikowych,
nigdy w tanich, a tymbardziej nie w komputerowych głośniczkach.
Zresztą wejdz do jakiegokolwiek sklepu audio i zapytaj o drewniane kolumny.
Tak wiec, kwesti wyższości plastiku nad prasowanymi trocinami lub na odwrót
nie bralbym pod uwage.
Osobiście ufam wyłącznie własnym uszom :)