Re: Radeon 9200 ch³odzenie

Autor: Pablo <abguvatnyyevtug_at_jc.cy>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 17:33:53 MET DST

Dnia Thu, 20 Apr 2006 15:26:24 +0200, Wojtek H. napisa³(a):

> Mia³em problem podobny z HIS'em i identycznym radiatorem. Nagrzewa³o siê to
> okrutnie, równie¿ wywala³o artefakty i b³êdy grafiki.
> Zainstalowa³em sobie na tym na pocz±tek zwyk³y, 4cm wentylatorek 5000rpm
> wziêty z jakiego¶ PIII. Ha³asowa³, ale ch³odzi³ super.

Na razie tak prowizorycznie za³o¿y³em te¿ jaki¶ stary wiatrak, który akurat
mia³em w domu uda³o siê go przykrêciæ do radiatora. Tyle, ¿e jest bardzo
g³o¶ny szczególnie to daje siê odczuæ teraz jak zmieni³em zasilacz na
cichszy.

> Kiedy wiatraczek pad³, kupi³em takiego Zalman'a:
> http://www.allegro.pl/item98156486_zalman_zm_nb32k_radiator_na_chipset_.html
> (przyk³adowa aukcja)

Takie co¶ by mnie w³a¶nie interesowa³o tylko nie wiem czy nie bêdzie
problemów z odklejeniem starego radiatora i zdaje siê, ¿e potrzeba bêdzie
jeszcze ta¶ma termiczna. Jak uda³o Ci siê odkleiæ radiator?

> Do tego w obudowie mam wentylator 80mm 2000rpm i radiatorek po mêczeniu go
> NFSU, Warcraft III, UT, Toca RD jest "ciep³awy" i bez syfu na ekranie.
> Kartê podkrêci³em do warto¶ci 306MHz na rdzeniu, jest minimalnie cieplej,
> ale dalej bez problemów.Bez porównania do tego co by³o.

Podkrêcaæ raczej nie bêdê bardziej zale¿y mi na cichej pracy.

> Inne typy ch³odzenia (...)

Dziêki za tak obszern± odpowied¼.

--
Pozdrowienia, Pablo