Re: Monitorl LCD 19 cali - co byście polecili?

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 09:41:26 MET DST

MadMan napisał(a):

> A, przypomniał mi się jeden minus, co prawda dla mnie zupełnie
> pomijalny, ale niektórym może zależeć...
> Otóż wbudowane głośniki to syf jakich rzadko. Włączyłem, zapuściłem
> muzykę... I od razu wyłączyłem, bo się słuchać nie dało. 1-watowe
> pierdziawki.

Ja do kompa to nawet nie mam podłączonych głośników:) Mam słuchawki do
skype i wyrzucone do wieży połączenie jak chce posłuchać z kompa mp3
albo film sobie zapuszczam (gdzie obraz zresztą też leci na TV przez
s-video) Tak więc te głośniki to dla mnie też nie problem:)

pozdro
Sławek

--
http://www.liczniki.netteria.net            - darmowe liczniki na Twoją