2 windowsy 1 dysk

Autor: zosia <sucip_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 09:37:00 MET DST

cześć wszystkim

proszę o poradę

od czasu do czasu potrzebny mi jest czyściutki system bez żadnego badziewia,
bez dziesiątek nowych sterowników, setek aplikacji itp, ponieważ na takim
najlepiej przechwytywać i obrabiać filmy. ktoś mi podpowiedział takie
rozwiązanie ale nie wiem czy to nie jest jakaś totalna bzdura, choć brzmi
ciekawie.

to rozwiazanie brzmi tak:

1) instaluję windowsy i te aplikacje, które są mi bezwzględnie potrzebne.
2) robię kopię folderu windows (nazwa folderu np "kopia windows")
i już

wg tej teorii normalnie pracuję, instaluję inne programy itp na folderze
windows. kiedy potrzebuję czystego systemu zmieniam nazwy folderów "kopia
windows" na "windows", a windows na jakąś inną nazwę i robię restart. po nim
mam załadowany czysty system w konfiguracji takiej jak gdy robiłam jego
kopię. gdy mam dość znów zmieniam nazwy i po restarcie mam swój stary
zawalony innymi rzeczami system.

powiedzta kochani czy to sie trzyma kupy?
pozdro
zocha