Re: Avermedia TVCapture98 pod XP

Autor: SHP <shapie_at_onslaughters.org.kasuj>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 00:51:46 MET DST

Tomasz Klatka wrote:

> Sprobuj podlaczyc do wejscia mikrofonu.

Próbowałem. Dalej nic...

> Generalnie wina lezy pewnie w
> sterowniku, ktory albo jest skopany, albo nie zostal 'do konca'
> zainstalowany.

Mam taką jedną teorię. Przypadkiem zerknąłem we właściwości karty graficznej
(niedawno zainstalowałem nową), i okazuje się, że wykorzystuje ona
przerwanie IRQ 11. Zerknąłem na sterownik WDM Audio Capture, i tam też jest
to samo przerwanie... Jednak w oknie właściwości, w zasobach, jest komunikat
"Nie ma konfliktów". Czy jest możliwe, by to karta graficzna osadzona w
slocie AGP zakłócała pracę audio karty TV? Wszystko inne gra, nie ma tylko
głosu... Instalowałem trzy różne wersje sterowników: oryginalne z Avermedii
pod XP, tweakedy i jeszcze jakieś.. We wszystkich jest to samo - obraz
jest - nie ma dźwięku, i komunikat dla audio "Brak zainstalowanych
sterowników tego urządzenia" (mimo, że sterownik audio jest zainstalowany).
Przekładałem już kartę TV do innego gniazda, ale nic nie pomogło - chociaż
mam jeszcze trzy możliwości.. Czy operacja taka spowoduje, że karta będzie
"jechała" na innym przerwaniu? A jeśli nie, to czy z poziomu softu można
zmienić numer przerwania tejże karty, by np. korzystała z tego, które jest
wolne?

Pozdro
Tomek