Złącza audio z przedniego panelu obudowy

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 21:47:31 MET DST

Kupiłem obudowę Coolermaster Centurion 5.
Ma z przodu m.in. złącza mikrofonu i słuchawek, które można podłączyć na
3 sposoby - do AC97, Intel HD Audio i porozdzielane kabelki,
najwyraźniej do kombinowania na własną rękę.

Mam kartę dźwiękową Creative X-Fi, która ma przeciez złącze do tego
panelu, za który Creative ciągnie grubą kasę, a który ma złącza
mikrofonu i słuchawek :)

I tak kombinuje - czy da się to jakoś podpiąć, żeby działało?

--
PaRaGaS                  /\/\           http://www.last.fm/user/PaRaGaS
gg: 1184355            =(~.~=)                 www.paragas.glt.pl