Re: Tuner TV, kablowka i jakosc obrazu....

Autor: kwak <m.kwak_at_wp.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 21:41:39 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e25d62$7si$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No ale dla czego tylko na "wyzszych" kanalach?
> Na "nizej" polozonych obraz jest zyleta...

masz w kablu caly szereg czestotliwosci(np od111 do 850 Mhz), nic nie stoi
na przeszkodzie aby tylko czesc kanalow byla zaklucona, czyli czesc pasma.

> Chieftec 360DF... mam wkrecic jakiegos codegena,
> zeby polepszyc obraz? ;)
 ja wcale nie mowie ze masz zalozyc codegena tylko proponuje sprawdzic na
innym zasilaczu, hocby takim samym. nie mowie ze masz zly zasilacz a tylko
przedstawilem ci sytuacje jak miala miejsce u mnie.

kwak