Re: Monitorl LCD 19 cali - co byście polecili?

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 17:11:23 MET DST

Mariusz napisał(a):

> Pewnie tak, ale jak zamawiasz i sprzedajesz dużo to albo dostajesz
> duuuże rabaty albo wręcz zamawiasz bezpośrednio u producenta (action
> zdaje się tak robi w niektórych przypadkach).

No tak, ale czy coś stoi na przeszkodzie aby taki sklep postarał się od
kooperowanie z dużą hurtownią? Na pewno jeśli podpisze lojalkę z taką
hurtownią to będzie i taniej i dowiozą często sami. Zresztą ja nie do
końca mam na myśli mały sklep handlujący głównie wkładami do drukarek.
Wiele sklepów tak w ogóle zostaje reprezentantami jakiejś sieci
(przykładowo komputronik) zrzeszają się, szukają tanich dostawców itp.
Sposobów jest mnóstwo. Prawda jest taka, że po prostu wielu się nie chce
bo jakoś tam na tych tonerach się kręci a i klientów nieuświadomionych
też czasem zlapią. Nie wspominam już o fakcie, że często różnica w cenie
powiedzmy takiego średniego LCD to 200 złotych (aż tyle drożej płacą w
hurtowni) a już tak calkiem żartobliwie (choć może nie do końca) skoro
jak ktoś tu pisał taki sklep często bierze w hurtowni drożej niż jest w
sklepach internetowych to czemu wlaściciel takiego sklepu sam nie zamówi
w necie?:) Taniej niż w hurtowni to i z swoją marżą będzie sprzedawał
taniej:)

pozdro
Sławek

--