Dziwna sprawa.

Autor: Marcin <marcin.koczanowski_at_neostrada.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 17:02:22 MET DST

Czesc.

Mialem nie lada problem. Kupilem min. plyte asusa i procesor Sempron 2600 w
sklepie internetowym, w domu okazalo sie ze plyta nie rusza. Wzialem to do
serwisu w moim miescie aby ustalic co sie popsulo. Gosciu wyjal nowke
Asrocka, zapiol mojego semprona i jego nowa plyta tez zdechla. Wyslalem
plyte i procka do serwisu (tam gdzie kupowalem) i panowie twierdza ze w
plycie zostala uszkodzona kosc biosu a procesor jest sprawny! Jak to
mozliwe! Przekonam sie jutro jak sprzet mi przysla. Ponoc plyta ma juz
zalozony procesor calosc dziala. Chcialbym byc milo zaskoczony bo wcale im
nie wierze! Czy procesor mogl po zamontowaniu uszkodzic bios plyty glownej?
Dlaczego spowodowal awarie innej plyty?

Marcin.