Re: Dwa zasilacze ??

Autor: marco <nick_at_pc-plus.com.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 14:58:43 MET DST

Dnia Wed, 19 Apr 2006 14:22:21 +0200, ejek napisał(a):

> Niestabilna praca systemu? Przypadkowe restarty? Jeśli zauważymy takie
> zjawiska zaraz po modernizacji peceta lub zmontowaniu nowego komputera,
> to najprawdopodobniej mamy do czynienia ze spadkami napięć, których
> przyczyną jest zbyt mała wydajność zasilacza.
> Metoda rozwiązania problemu wydaje się oczywista: wymiana zasilacza na
> mocniejszy. Jest to na pewno posunięcie skuteczne, ale nie jedyne.
> Nieraz lepiej zdecydować się na zamontowanie w komputerze drugiego
> źródła energii.
>
> _Cały artykuł + zdjęcia oraz schemat dostępny jest pod tym adresem:_

> [...]

Witam !
No tak - wgryzłem się wgryzłem się w artykuł , rady Sokoła i innych kolegów
... Przy okazji - sorry za literówki i błędy , byłem zmęczony po nocy w
pracy :(
Druga zasiłka spokojnie wejdzie do kastki - nie kierowałem się
oszczędnością - tylko brakiem pieniędzy ... więc na razie muszę zrobić na
dwu zasilaczach (do tej pory miałem szczęście - od ponad 10 lat nie padł mi
jeszcze żaden zasilacz . ..
Hmm , czy da się wstawić jakieś zabezpieczenia MIĘDZY zasilacz a peryferia
??
PZD Janusz

--
2006-04-19 14:58:17
Sygnaturka tymczasowa - trudno określić stan obecny