ATI Theatrix 550 jak sprawdzic czy odbierany program jest stereo?

Autor: pit <a_at_dres.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 14:48:13 MET DST

Posiadam ten tuner i chciałbym sie dowiedzieć jak uzyskać informację (
za pomocą jakiego oprogramowania) czy program który odbieram jest stereo?
Mam kablówkę i według spisu programów część jest mono część stereo A2 a
kilka NICAM. Mam zainstalowane PowerCinema3.0 oraz ChrisTV - ten program
cały czas pokazuje że wszystkie kanały są stereo.
Czy da się w ChrisTV uzyskać prawdziwe informacje o tym w jakim systemie
jest dany kanał (czy mono,A2,NICAM)?

Pozdrawiam