Re: Tuner TV, kablowka i jakosc obrazu....

Autor: kwak <m.kwak_at_wp.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 13:30:48 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e24qnt$dpd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam ponownie.
>
> Pomijajac chwilowo moje boje z InterVision IV550
> mam tez dzialajacy tuner AverMedia na BT878.
>
> Jakosc obrazu jest calkiem przyzwoita na nizszych
> kanalach, jednak na wyzszych czestotliwosciach
> pojawia sie szum oraz dosc charakterystyczne pionowe
> linie z "zageszczonego" szumu.
>
> Sam tuner jest w ostatnim slocie PCI i juz bardziej
> odsunac sie go od procesora nie da. ;) Magistrale
> przestawialem w granicach 100 - 140 mhz, bez
> zauwazalnych efektow.
>
> Pozostaje wiec chyba zrobic cos z samym sygnalem kablowki.
> [...]

jezeli chodzi o szum to byc moze dociera do kart zbyt niski poziom sygnalu
(niekoniecznie niski z punktu widzenia norm), a moze poprostu ten tuner tak
szumi i koniec. pasy natomiast to jest zaklucenie kturego nie wyeliminujesz
poprzez zwiekszenie sygnalu, separator tez nie da bo to nie przydzwiek( jak
jest przydzwiek to sa pozione pasy, najczesciej dwa ). mam karte TV w kompie
ktora generowala podobne zaklocenie jak opisujesz ale po zmianie ZASILACZA
okazalo sie ze mam przepiekny obraz. jezeli masz jak, to sprawdz na innym
zasilaczu.
kwak