Tuner TV, kablowka i jakosc obrazu....

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 09:59:47 MET DST

Witam ponownie.

Pomijajac chwilowo moje boje z InterVision IV550
mam tez dzialajacy tuner AverMedia na BT878.

Jakosc obrazu jest calkiem przyzwoita na nizszych
kanalach, jednak na wyzszych czestotliwosciach
pojawia sie szum oraz dosc charakterystyczne pionowe
linie z "zageszczonego" szumu.

Sam tuner jest w ostatnim slocie PCI i juz bardziej
odsunac sie go od procesora nie da. ;) Magistrale
przestawialem w granicach 100 - 140 mhz, bez
zauwazalnych efektow.

Pozostaje wiec chyba zrobic cos z samym sygnalem kablowki.
Tylko co? Wzmacniacz jakis? Czy jakis separator galwaniczny?

--
Pozdrawiam,
Vituniu