Re: Opini o Thinkpad'ach

Autor: Tomek <slon4_at_wupe.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 12:57:28 MET DST

> PS Może ktoś się pochwali ogólnie wrażeniami o tych notebook'ach?

Witam
Kupilem okolo miesiac temu t22 i nie slyszalem opinii o tym ze maja jakies
blokady. Jak na razie jestem bardzo zadowlony nic sie nie dzieje komp w
pełni
sprawny, a dokladnie sprzedajacy nic nie ukryl stan jego byl mi wiadomy,
chodzi glownie o baterie ze jest padnieta ale na allegro do serii t2? sa
chyba
najtansze baterie. Bardzo milo sie pracuje jak gdzie przeczytalem
"maybach wsrod laptopow" ;-)) i jeszcze "jak zaczniesz pracowac na ibm
nie bedziesz chcial pracowac na innym" i z tym ostatnum w pelni sie zgadzam.
MIalem wczesniej male vaio i nie ma porownania.
Pozdr
TB