Re: Dysk 250GB PATA Samsung czy Seagate?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 20:17:22 MET DST

Dnia Tue, 18 Apr 2006 15:13:54 +0200, Marek M. napisał(a):
> proszę o wyrozumiałość, wiem że pytań tego typu jest dużo...
> Potrzebuję CICHEGO, chłodnego dysku 250GB na PATA.
> Ktoś mi pomoże wybrać?
> Wstępnie zastanawiam się nad dwoma:
> Samsung SP2514N za 335,-
> Seagate Barracude 7200.9 8MB za 354,-

Nie wiem jak ten samsung PATA, ale jest to SpinPoint - więc z tej samej
serii (prawdopodobnie na tej samej mechanice) co SP2504C. Na pewno będzie
zdecydowanie cichszy od Barracudy. Niestety, prawdopodobnie i tak będzie
głośniejszy od Twojego starego dysku - choć nie jest to oczywiście regułą,
wszystko zależy od konkretnego modelu który miałeś.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004