funckja WAL

Autor: AK <oleniczok_at_tenbit.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 20:14:40 MET DST

witam
pobrałem programy do budzenia komputerów za pomocą WAL. Niby wszystko jest
ok., karty sieciowe obsługują WAL, uaktywnione w BIOSIE, wysyłam magiczne
pakiety ale komputery nie wstają. Co mogę robić nie tak? Może macie jakieś
sugestie? Czy komputer musi być w stanie czuwania przy włączaniu go czy może
być wylączony (oczywiście podłączony kablem zasilającym). Niby wszystko jest
ok, ale jednak żaden komputer nie chce się uruchomić, a programów testowałem
ze 3 sztuki.
pozdr
mc