Gallant / InterVision IV-550

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 11:22:06 MET DST

Czy ktos moglby mnie poratowac softem do takiego tunera TV
opisanego jako InterVision IV-550?

Oparty jest na BT848 wiec niby nie problem, ale jednak...
Probowalem na wygooglanych sterownikach do IV-560, nie dziala.
Stery opisane jako IV-550 z tej samej strony tez nie teges.
W koncu znalazlem jakies, ktore niby sie instaluja, ale... na
ekranie kasza.

Probowalem tych uniwersalnych z Sourceforge'a (niby obsluguja
IV-550), ale za wafla nie wiem jak skonfigurowac tuner.

MoreTV, JTV, BorgTV i co tam jeszcze... Wszedzie to samo.

Krotko mowiac, karta sie i owszem instaluje, jest poprawnie
wykrywana, na niektorych ustawieniach udalo mi sie nawet
uzyskac dzwiek, ale obrazu za grosz... Szumi, trzeszczy jak
Rubin z wyrwana antena ;)

Wyglada na to, ze nie umiem skonfigurowac tunera zamontowanego
na tym paskudztwie.

Pomozcie, bo po 8 godzinach kombinowania, przeryciu Googli
i wymysleniu 101 sposobow na wyrwanie nog z d... inzyniera,
ktory ten cud techniki zaprojektowal, nie jestem ani o krok
blizej rozwiazania problemu... :/

Pozdrawiam,
Vituniu.