Re: Jaki LCD 17" do 1200zl / prosze o pomoc

Autor: ttttttttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 00:35:31 MET DST

ar wrote:
> Witajcie;
>
> Prosze o pomoc w wyborze monitora LCD 17 calowego, doradzcie cos
> plisss...
>
> Monitor dla dzieciaka, ale bede tez z niego korzystał, kupowany
> raczej na długo..
> Głównie do gier, ale także dużo do filmów, internetu i programow
> biurowych, a czasem i do obróbki zdjec... wiec wymagania duze a
> budzet maly.. i juz wiem ze niczego rewelacyjnego nie bede mial, ale
> przynajmniej mam nadzieje ze uda sie wybrac mozliwie jak najlepszy
> monitor w tej cenie (i tu licze na Wasza pomoc)

> [...]

niedawno stalem sie posiadaczem tego monitora
wybor byl jak najbardziej trafny, wysoki kontrast, zero smuzenia, zlacze
dvi, mozna na nim obrabiac zdjecia, zagrac np. w quake3 lub ogladnac film i
w kazdym z tych zastosowan sprawdzi sie doskonale.

--
/tttttt / abitnf7sl +2x512twinmos cl2,5 /
/athlonXP[M] 1,6@(224x10) gHz 1,75v +_eNlight350w /