Re: Glosniki 2.1 Logitech Z-4 czy tez Creative I-Trigue 3400

Autor: rogus <rogus_at_spamingswikings.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 22:41:51 MET DST

Grzegorz napisał(a):
> Witam
>
> Chcialbym sobie kupic jakies glosniki do kompa. Wiem ze w przedziale
> cenowym okolo 300 zl to beda pierdziawki a nie glosniki, ale do moich
> zastosowan powinny wystarczyc.
> Zastanawiam sie nad modelami:
>
> Logitech Z-4
> Creative I-Trigue 3400

koniecznie 2.1?
jak 2.0 i nie pierdziawki to creative m80!
wyczes jest naprawde... nic lepszego nie dostniesz gwaratnuje i zmiota
wszystkie gowniane 2.1 satelitki z plastiku i bum-cyk jednostajne basy...

naprawde nie rozumiem potrzeby subwoofera ktory dziala tak jakby ktos
nawalal badylem owinietym przescieradlem w stol - bo tak sie prezentuje
wiekszosc subow od komputerowych 2.1