Re: Power Producer 3 - GSA-H20L LG

Autor: Raf <vangoth_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 22:32:44 MET DST

U mnie narazie na pierwszej płycie TDK LS wypalenie napisów (Etykiety)
poszło bez problemów i sprzęt nie robił żadnych problemów.

Nadal jednak nie moge zainstalować programu Power Producer 3 który był
dodany do wersji box tej nagrywarki (LG GSA-H20L) . Spróbowałem zainstalować
z innej box-owej nagrywarki program Power Producer 2 GOLD i poszło bez
żadnych problemów.
Widok błędu zrzuciłem do pliku i można go tutaj obejrzeć:
http://forum.cdrinfo.pl/cdr-forum/64547-power-producer-3-i-gsa-h20l.html

Czy ktoś wie co zrobić by zainstalować w końcu PP 3 ?

Pozdrawiam\Raf