Re: gwarancja dyski HDD bdługie

Autor: Noodles <noodles_at_elsat.net.pl>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 11:25:28 MET DST

Użytkownik "Robert S" <moya123.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e1t1he$g24$1@inews.gazeta.pl...

> drugie pytanie to w sprawie pamieci.
> Gwarancja sklepowa skonczyłe sie ale z tego co czytałem na stronie
> Kingstona
> to pamieci mają dożywotnią gwarancjie. Czy ktoś z was miał już okazje
> korzystac z takiej gwarancji i mogłby opisac sposób postepowania.
> Czy jest moze jakis przedstawiceil w polsce z którym mogłbym sie
> skontaktowac.

"Wieczysta gwarancja" na pamięci Kingston według sklepu Proline
Gliwice oznacza ni mnie ni więcej tylko "do zakończenia produkcji".
Trochę to dziwne bo zawsze znałem inną definicję słowa "wieczysty".
Ale jeśli nie ma tego słowa na papierze to trudno będzie cokolwiek
udowodnić. Sprawa jest o tyle prostsza że te pamięci są ciągle
produkowane więc u sprzedawcy szukałbym informacji o dostawcy
tych pamięci i ewentualnym zwrocie bo nie sądzę aby dało się znaleźć
jakiś serwis Kingston'a.