gwarancja dyski HDD bdługie

Autor: Robert S <moya123.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 11:07:58 MET DST

W czoraj w przed swiątecznym zapale posprąztałem komputer wszystko
odłączyłem i pompką przedmuchałem kurze z komputra. gdy podłaczyłem komputer
niewstał (winzgroza) odłaczyłem jeszce raz powyjmowałem wsystko włożyłem
odnowa i wten sposób straciłęm 512 ram. to był historja a teraz pytania:

straciłem na dysku 2 dyski logiczene, ten dysk miał juz wczesniej takie
przygody ze znikał a potem pojawiał sie spowrotem. Czy takie objawy są
podstawą do wymiany dysku w ramach gwarancji, Dysk to Seagate B7.200 8 200GB
ATA (zawsz kupuje sagaty i ztego jestem najmniej zadowolony)(z 3 parycji
widzi tylko jedną podstawową rozszeżona niewidoczna widnieje jako puste
miejsce)

drugie pytanie to w sprawie pamieci.
Gwarancja sklepowa skonczyłe sie ale z tego co czytałem na stronie Kingstona
to pamieci mają dożywotnią gwarancjie. Czy ktoś z was miał już okazje
korzystac z takiej gwarancji i mogłby opisac sposób postepowania.
Czy jest moze jakis przedstawiceil w polsce z którym mogłbym sie
skontaktowac.
Niestety j. angielski to moja najsłabsza strona i wszelkie wskazówki które
pomogą w uzyskaniu gwarancj przyjme z miłą chęcią.

sprzet to
msi kt4v A1,8xp 1gb ram (teraz 512) HDD:120hb b7200 7, 200gb b7200 8,
awaryjnie system w tym momencie na 80 b7200 7
gf3ti200 128mb dvd,cdrw,zasilacz chiftec 360DF

wesołych swiat

Robert S