Re: problem z yamaha ymf724f-v

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 12:13:56 MET DST

NoRek <nic@nic.pl> wrote:

> No moze tylko jak na zlosc padla podczas przesylki(kupowalem
> to przez allegro i koles twierdzil ze jest 100% sprawna) a z
> live'a probowalem i tez nie rusza. Ciekawi mnie tylko jakim
> sposobem dalo sie ja raz uruchomic, bo od pierwszego
> wsadzenia jej do mojego kompa byl ten blad, pozniej
> podzialala chwile i znow sie wylaczyla??? Moze to jednak cos
> z ustawieniami w biosie? Probowalem chyba wszystkiego (rozne
> sloty, rozne sterowniki) i caly czas mam ten sam blad

            Z malo oczywistych spraw: od wszego zlego przetrzyj styki
PCI izopropanolem lub innym alkoholem. Tez mam w komputerku
biurowym Y724 kupowana na odmiane na gieldzie z drugiej reki,
ktora to karta z poczatku nie chciala ruszyc albo nagle "znikala".
Pomoglo jak wyzej i od ~4 lat dziala jak zloto. Ludzie maja po
prostu kiepski zwyczaj lapania tlustymi paluchami za zlacze krawedziowe
zamiast za laminat i takie bywaja skutki. Twoje tez pewnie przez
niejedne rece przeszla.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl