Re: problem z yamaha ymf724f-v

Autor: NoRek <nic_at_nic.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 11:35:05 MET DST

Michal Lukasik wrote:

> Może po prostu "padła"?
> Uruchom komputer z jakiejś linuxowej dystrybucji live i sprawdź czy działa
> dźwięk.

No moze tylko jak na zlosc padla podczas przesylki(kupowalem
to przez allegro i koles twierdzil ze jest 100% sprawna) a z
live'a probowalem i tez nie rusza. Ciekawi mnie tylko jakim
sposobem dalo sie ja raz uruchomic, bo od pierwszego
wsadzenia jej do mojego kompa byl ten blad, pozniej
podzialala chwile i znow sie wylaczyla??? Moze to jednak cos
z ustawieniami w biosie? Probowalem chyba wszystkiego (rozne
sloty, rozne sterowniki) i caly czas mam ten sam blad

--
NoRek