Re: Jaka nagrywarke DVD wybrac? Po raz n-ty...

Autor: Fuzzy <fuzzy__at_poczta.onet.pl.NOSPAM>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 21:50:57 MET DST

> Z tych trzech poleciłbym CI właśnie tego BenQ - sam zastanawiam, się nad
> zakupem czegoś nowego. Ładnie się też prezentuje Pioneer DVR-111,
> obecnie w sklepach tylko wersja D, ale już niedługo powinna wejść pełna
> - z obsługą DVD-RAM.

To byl moj drugi typ :) Najpierw chcialem Neca potem Benq, ale
rozmawialem z serwisantem jednej z najwiekszych firm komputerowych w
Polsce :) i doradzil mi wlasnie LiteOn'a ze wzgledu na dobry serwis-po
prostu wymieniaja na nowe egzemplarze (z nową gwarancją) a nie
naprawiają sprzęt jak to robią inni.

Slyszalem, ze wlasnie sie poprawil...

--
Pozdrawiam,