Re: Jaka (stara) karta graficzna - ATi czy Matrox?

Autor: cana <xenocyd_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 20:18:08 MET DST

On Tue, 11 Apr 2006 18:33:22 +0200
Marsjanin <03.2006.usenet@marsjanin.tk> wrote:

> ^^^^^^^
> ??? Znaczy, że dokupić i mam niemal nowoczesną grafikę? A jaki 3DFX?

3Dfx to już historia i pozwoli na granie w starsze gierki a w
szcególności te które były tworzone dla niego, dodatkowo jako ze firma
została zjedzona przez konkurenta to brak supportu w postaci nowych
sterów, brak wsparcia producentów gier, niska jak na aktualny czas
wydajność i brak wielu bedących na topie efektów zaklętych w struktury
sprzetowe

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
 ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||