Re: Jaka (stara) karta graficzna - ATi czy Matrox?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 01:36:36 MET DST

cana <xenocyd@wp.pl> wrote:

> pogra, g450 to jednak powinowaty niesławnej "pomyłki" która pozwalała na
> giercowanie,

            Porownywanie Millenium G4xx do Mistique to herezja ;)

> a obraz będzie znacznie lepszy niż na tym starym ati,

            Tez sie zgodze. Wyjatkowo nie pasowal mi obraz z ATI Rage128.
Matroxa G450 moge porownac dopiero do obecnie uzywanego w innym komputerze
R9550 Sapphire, oczywiscie jesli chodzi o urode obrazu, a nie wydajnosc.

> że już nie będę wspominał o sterach które w wypadku matroxa nie robią tak
> często kuku jak to się ma w przypadku ati

            Jak dla mnie obsluga trybu dwumonitorowego w starym Matroxie G450
jest nadal bardziej ergonomiczna i naturalna niz w obecnych kartach ATI na
Catalystach 5.x

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl