Re: monitor CRT do domu?

Autor: kriss <krzysycz_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 16:25:45 MET DST

> A kto ma je jeszcze wszystkie w sprzedaży? Szczerze mówiąc wolę LCD 17"
> niż
> CRT 19" i za takim bym się rozglądał. Chyba, że masz jakieś ciekawe oferty
> używane to wtedy NF zdecydowanie ale i tak na 710N LCD obraz będzie lepszy

Zaczynam myśleć o NF, chcek kupić nowy (magazyn) są jeszcze dostępne.

> Nie piszesz co na nim chcesz robić. Ja mam wymagające oczy - 1600x1200 na
> 19" CRT dla mnie się nie da pracować cały dzień.

Pracuję w DTP i grafice. Czasami pracuje w domu. I chce kupić coś dobrego. A
to jest już ostatni czas na kupienie dobrego CRT. LCD z powodu pracy odpada.
A na dobry LCD do grafiki nie wydam 3500zł. Bo od tylu się zaczynają ceny.

Kriss