Re: Dysk SATA niewidoczny - sprobowalem chyba wszystko - pomozcie.

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 20:07:27 MET DST

sseba75@gmail.com napisał(a):

> Witam,
>
> Kupilem 250Gb SATA, na fakturze jest: WD Caviar SE16 250 GB (ATA/300,
> 16MB, 7200) WD2500KS.
> Mam plyte MSI K8TNeo-FIS2R (MS-6702) i stary dysk 80Gb.
> Chcialbym podlaczyc ten nowy dysk jako drugi i wrzucic na niego WinXP.
>
> Tyle ze BIOS go nie widzi.
>
> W BIOSie mam ustawione "costamSATA" enabled. Wiecej nic ze slowem SATA
> nie wypatrzylem.

Nie sprobowales wszystkiego - nie przeczytales uwaznie instrukcji!
Masz na plycie dwa kontrolery SATA, do ktorego z nich podlaczyles dysk?
Jezeli nie widziales drugiego ustawienia "costamSATA", a dokladnie P20378
S.ATA Controler - to pozostal on domyslnie wylaczony i pewnie do niego
podlaczyles dysk. Wroc do manuala - strona 3-20.
Pozdrowienia.