Re: DVD DoubleLayer

Autor: Bourbon <niedlaspamu_at_xx.xx>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 16:23:07 MET DST

Bodzio SE napisał(a):
> Kupiłem pierwszą płytę DVD DOUBLE LAYER na której chcę zmieścić więcej niż
> na zwykłej DVD. Ale gdy ją otworzyłem zdziwienie mnie objęło i mówiło nie
> martw się będzie dobrze. ...hihihih. Mianowicie, kiedyś widziałem płytę DVD
> dwu stronną, a tu zonk. Płyta jest jedno stronna i co dalej. Napisane jest
> 8.5 GB......nie chciałbym wywalić 20 plnów w nicość.

DVD DOUBLE LAYER - znaczy dwu warstwowa, a nie stronna ;)
Ja nagrywałem tylko raz ten rodzaj płyt. Wydałem ponad 20 zł i niestety
był to wydadek niepotrzebny, bo płyta za nic w swiecie po wypalenie nie
chciała się uruchomić ! Ani na stacjonarnym dvd ani na kompie ( dvd z
filmem).
Trzeba też zaznaczyć, że wypalanie 8.5 GB zajeło prawie godzine !
Prędkośc 2.4x
Także jeśli nie chcesz by cię spotkało to samo, lepiej kup dwie
standardowe płyty 4.7 GB