DVD DoubleLayer

Autor: Bodzio SE <bodziosystemelectronics_at_vp.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 16:16:56 MET DST

Kupiłem pierwszą płytę DVD DOUBLE LAYER na której chcę zmieścić więcej niż
na zwykłej DVD. Ale gdy ją otworzyłem zdziwienie mnie objęło i mówiło nie
martw się będzie dobrze. ...hihihih. Mianowicie, kiedyś widziałem płytę DVD
dwu stronną, a tu zonk. Płyta jest jedno stronna i co dalej. Napisane jest
8.5 GB......nie chciałbym wywalić 20 plnów w nicość.
Moje pytanie brzmi: czy ktoś nagrywał już w tym systemie, a jeżeli tak to na
co muszę uważać? Nero mi automatycznie przełącza na większą pojemność, gdy
rozpozna zawartość folderów.

--
    Pozdrawiam BSE
http://www.kolonianet.pl/wirusek