Re: Komputer do pracy: Athlon 3200+ czy X2 3800+ ?

Autor: Olo <lolo_at_olololooll.com>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 13:02:56 MET DST

Robert Drózd wrote:

> 1. Czy jeśli kupię Athlona X2 3800+, to komfort pracy będzie
> zdecydowanie wyższy niż gdybym używał 3200+.

zdecydowanie nie będzie (przy użytkowaniu Twoich aplikacji)...

> Pierwszy kosztuje 1260zł, drugi 650zł, to ponad 600zł różnicy. Czy warto
> w tym momencie za tę różnicę płacić?

imho nie... warto dołożyć do lepiej wyposażonej płyty głównej lub do
monitora :)

> 2. Myślę też o tym, aby na poczatek kupić 3200+ lub 3000+, a powiedzmy
> za rok zmienić na coś dwurdzeniowego.

używasz mało procesożernych aplikacji i raczej nie bedzie sensu...

> 3. Czy macie jakieś sugestie dotyczące pamięci?

minimum 1GB ramu....

> Tzn co do ilości, wystarczy mi na razie 2x512, obecnie cała committed
> memory nie przekracza u mnie 600MB.

windoz to dziwny system :) mając nawet wolną pamięć fizyczną coś tam od
siebie dokłada do swapa...

> Ale rodzaj - wystarczy, że kupie standardowe DDR-y Kingstona, czy
> powinienem się przejmować tymi wszyskimi parametrami, które trudno mi
> nawet wymienić? Nie zamierzam podkręcać, ani robić innych kombinacji.

wystarczy...

pozdro!