Re: Jaka (stara) karta graficzna - ATi czy Matrox?

Autor: cana <xenocyd_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 22:16:31 MET DST

Marsjanin <03.2006.usenet@marsjanin.tk> wrote:

> Aha, o to biega... Cóż, za tę kasę... A akceleratory też chodzą po
> śmiesznych pieniądzach - z drugiej strony nie mam pojęcia czy każdy
> się nadaje.

3dfx to glide i gry takie jak deus ex i unreal

> rzecz, że wiem, iż S3 jest wybitnie gówniane (przynajmniej za czasów
> gdy 4 MB to było tak w sam raz).

virge faktycznie taki był bo nie dawał tego co obiecywał ale w zestawie
z monsterkiem to było już coś
ja tam dla Revenanta dołożyłem do virge gx 3dfx'a i byłem bardzo
zadowolony (a ten gx zastąpił trio64v+)

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
 ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||