Re: jaki UPS?

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 21:39:05 MET DST

> Widziałem na allegro UPS'y EASY 400 (czy jakoś tak...), 200W -
> podtrzymanie podobno od 8 do 12 minut, sinusowida na wyjściu podobno
> bardzo stabilna itp. itd. Tyle że kosztuje toto 109zł i trochę mi to
> śmierdzi, a nawet bardzo...
> Co kupić przy małym funduszu? Nie wymagam dużo czasu, sprzęt jak w sigu
> więc mocy wielkiej nie potrzebuję, chcę mieć tylko czas na ewentualne
> wyłączenie kompa, jeżeli np. po 5minutach prąd nie wróci.

Jeśli masz taki komputer jak wi podpisie to zainwestuj w coś większego. I
nie pisze tu o pojemności tylko mocy. 200W to trochę mało nawet na taką
konfigirację jak masz. Weź pod uwagę, że jak przekroczysz dopuszczalną moc
to komputer wyłączy Ci się bo przeciążysz UPS-a, albo popalisz bezpieczniki
wewnątrz (mnie się właśnie takie cóś przytrafiło kompa miałem trochę
lepszego ale podłanczałem bez monitora).

Pozdrawiam. Seba