Re: Laptopy Asus, FS, Toshiba?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 13:28:41 MET DST

dziobu wrote:

> Tzn? A czym się różnią od reszty?

Tym, że są prawdziwie markowe. Serwis Fujitsu-Siemens naprawia tylko
LifeBooki, cała reszta wędruje do tych śmiesznych firemek serwisujących.

> No nie pierwszy raz jestes w serwisie (ogólnie) i wiem na co uwage
> zwracać ;P

Jeśli załatwiasz to osobiście, to pół biedy :) Ja po prostu widziałem,
co tam sie dzieje :-P

> I tak szczęscie w nieszczęściu bo mogłem to jeszcze przez Karen załatwiać...

No dokładnie, Karen to porażka. Nie rozumiem, dlaczego ludzie tam kupują.

--