Re: padla plyta

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 01:32:12 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns979FD210E1173mbien@127.0.0.1...
> WOW, a pali fajke?

nie,

> Bo sile w rekach ma niczym Anna Jagielonka,

winna jest obudowa a dokladniej mowiac jej przedni panel,
zrobiony nieco badziewnie i udalo sie wcisnac wtyk "na odwrot" - niestety :(

> O ile plyta nie ma jakiegos prostego bezpiecznika dla USB to mozesz
> liczyc sie z kupnem nowej mobo - w koncu kontroler USB jest w southbridge
> a przy takiej integracji raczej nikt go nie wymini.

dokladnie, decyzja juz zapadla, kupuje plyte, montuje na nowo bebechy itd...

> Zanies do serwisu
> wczesniej upewniajac sie jakie ma zasady: porzadne jesli nie potafia
> dokonac naprawy nie kasuja klienta za sama diagnoze.

plyta juz po gwarancji (GigaByte generacja i865PE, s478),
zrobie jak piszesz, jesli bedzie taki servis ktory za diagnoze i ocene
kosztow nie bierze kasy to moze cos z tej plyty jeszcze bedzie.
w kazdym razie user nie moze wytrzymac bez komputera, do kilku dni musi miec
sprawny sprzet :)
niezaleznie od kosztow mam mu go naprawic (takie zdanie lubie! :)))

--
B.G          GG#51489