Re: Laptopy Asus, FS, Toshiba?

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 01:22:19 MET DST

DJkapi, pisząc na pl.comp.pecet, z premedytacją zapewne napisał(a):

> Czytalem sporo na grupach i widzilaem wiele negatywnych opnii o FS. Czy z tymi
> laptopami jest az tak zle? Bo jak tak patrze to nawet parametry maja calkiem
> fajne.

FS maja całkiem niezłe wyposażenie za dość rozsądną cenę, choć wszędzie
może się zdarzyć felerna sztuka, a co do negatywnych opinii to musisz wziąć
poprawkę na to że Polacy to naród malkontentów :D

> A co powiecie na laptopy Asusa ? Widzialem modele z centrino i grafika geForce
> 7300 za jakies 4 300zl. wiec cena kuszaca. Zalezy mi bardzo zeby laptop mial
> matryce 14.1" lub 15,4",

Asus krótko na rynku notebooków to musi mieć niską cenę i długą gwarancję
żeby być konkurencyjnym, ale niejest z nimi najlepiej skoro nadal dodają do
każdego tandetna mysz i taką sobie torbę :))
A ostatnio zauważyłem że niezbyt sie lubią Asusy z kartami do
bezprzewodowego netu (blue connect).

> Bylbym wdzieczny za opinie o poszczególnych markach.

IMHO najlepsza marka to HP/Compaq, IBM, potem Toshiba, pozostałe razem na 4
pozycji. Pomijam Della, który IMHO jest bezkonkurencyjny.

--
Pozdrawiam, Chichotek
Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 1024mb DDR, BIV 40gb, WD400JB, Gigabyte R9550