Re: Notebook - AMD czy Intel ?

Autor: MarkS <szkrabBLEBLEi_at_interia.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 23:29:09 MET DST

> Twoja opinia jest jeszcze ciekawsza:
> AMD narobiło masę szumu nt wprowadzenia energooszczędnego Turiona, a tu
> - proszę - stary poczciwy Sempron ma to od dawna...

A co ma energooszczędność Turiona do energooszczędności Semprona? Czy może
stosunek szumu przy wprowadzaniu na rynek jest miarą zapotrzebowania na
energię procesora...?

> A może tam jest po prostu Sempron *Mobile*, co ? O jak najbardziej
> porównywalnym z Turionem poborze mocy ?
> Taki mały detalik....

Nie no sorry ale pokaż mi teraz kto sprzedaje notebooki z procesorami w
wersjach innych niż mobilne. Tylko poważne firmy a nie jakieś tanie
wynalazki. Jakbyś nie zauważył "stary poczciwy Sempron" nieco zmienił się od
czasu wejścia na rynek. W moim notebooku z listopada zeszłego roku jakoś
jest mobilny. A to jakieś pół roku temu było...
Takie małe szczególiki...

Pozdr
MarkS