nowa pamięć do starego komputera

Autor: jack <fjacek.wywalto_at_op.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 23:20:51 MET DST

Sąsiad zastanawia się na upgradem komputera. Na pierwszy
ogień chce dołożyć pamięć. Obecnie ma 256 MB SDRAM 133 MHz.
Wyciągnęlismy z mojego kompa dwie płytki DDR 512 MB 400 MHz
i testowaliśmy u niego. Na jednej płytce chodzi
bezproblemowo. Jak się dołozy drugą (razem 1 GB) to komputer
sie uruchamia, ale z problemami - raz pojawił sie niebieski
ekran Win XP, że dla bezpieczeństwa system został
zatrzymany, a ogólnie programy mają problem z uruchomieniem
się, wyskakuje komunikat w stylu "pamięć nie może być READ".
Czy starszy komputer nie może działac z taką ilościa RAM-u o
takich parametrach? To jest czteroletni prosty komputer z
Duronem 1,2 GHz. Niestety nie wiem jaka jest tam zamontowana
płyta główna.

--
J.