Re: Aver Studio 303

Autor: Karol Borsuk <tau_at_poland.com>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 21:32:48 MET DST

   Witam,
Juz myślałem ze nikt się nie odezwie.
Dziękuję bardzo za tak obszerne wyjaśnienie tematu.

Zainstalowałem sterowniki z płyty która dostałem razem z kartą.
Poprzednio ich nie instalowałem bo od razu były nowsze.
Powiem tak, charczenie występuje ale rzadziej tzn. później następuje ale
faktycznie jest.

Po zainstalowaniu ucieszyłem się bo długo było dobrze i myślałem że wreszcie
będzie OK.
Ale po jakimś czasie (o wiele później niż poprzednio) charczenie pojawiło
się.
Chyba nie ma na to lekarstwa, albo żyć z tym albo kupić nową kartę innego
producenta wtedy może
będzie dobrze. Czy mógłbyś jakąś polecić, dobrą która nie robi takich
numerów.

Dziwi mnie że więcej nikt o tym nie pisze czy to jest tylko w naszych dwóch
kartach.
Napisałem do AverMedia tu w Polsce jakiś czas temu ale nikt nie odpisał.
Na tej stronie http://www.avermedia.pl znalazłem adres kontaktowy
serwis@geoinf.pl
gdzie można zwrócić się w sprawach technicznych i serwisowych, nie ma
żadnego odzewu, trochę nieładnie.

Dziękuję bardzo, teraz wiem że mój przypadek nie jest odosobniony.
Pozdrawiam.
   Karol Borsuk