Re: Intel 810 >> max CPU

Autor: Cyneq <spam_at_won.com>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 15:38:15 MET DST

  K napisał(a):
> przy okazji zastanawiam sie skad
> bierze sie niepochlebna opinia o tym chipsecie, polecam stary artykul na
> tom's na temat jego architektury,

Mogę ci powiedzieć skąd wzięła się u mnie.
Otóż i810L zupełnie zwariował przy 133 Mhz. W ogóle nie dalo się włączyć
trybu graficznego. Nie krzyczcie że dopiero "E" jest do 133 - stary BX
tez jest na 100, a na 133 działa. Fakt że BX nie ma grafy wbudowanej
(więc nie ma mu się co "psuć" z trybem graficznym)a przy 133 i tak AGP
ma niebotyczne taktowanie.

Ja sam zmeiniłem na i815 i problem zniknął. dodatkowo tam można
podłaczyć zewnętrzną grafę na AGP co przy i810 nie było możliwe.

--
Cyneq