Re: Dwa dyski, dwa systemy - inaczej

Autor: Prezes <piotrmainSPAM_at_op.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 08:33:17 MET DST

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." napisał ...

> Dysk który jest na stałe ustaw jako MASTER, szufladę natomiast jako SLAVE.
> Zainstaluj system na master a potem na slave. Drugi system dopisze się do
> bootmenu i będzie zawsze wyświetlane. Wyedytuj plik boot.ini z pierwszego
> dysku i zmień kolejność ładowania systemów. Oraz ustaw czas po jakim ma
> się
> uruchamiać domyślny system. Ot i wszystko.

Ale zaraz. Jeżeli zrobie tak jak piszesz. To bootmenu będzie sie wyświetlało
zawsze.
A chodziło mi o to, żeby przy wyciągniętym dysku bootmenu nie pojawiało się.
Nie trzeba by zrobić na odwrót. Master i boot.ini dla wyjmowanym dysku,
slave dla
dysku stałym. Tylko wtedy mogą być jaja z literami dysków.

pozdrawiam
Prezes