laptopy z chipsetem INTEL 910/915GML a praca dwukanalowa pamieci

Autor: esperanto <esperanto_at_poczta.fm>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 14:06:30 MET DST

Witam

Czytajac dokumentacje techniczna tego chipsetu Intel dopuszcza prace
dwukanalowa pamieci DDR2 przy tym chipsecie.
Mam w zwiazku z tym pytanie do posiadaczy laptopow z tym chipsetem czy po
obsadzeniu obu bankow pamieci odnotowaliscie jakikolwiek wzrost wydajnosci
w stosunku do konfiguracji jednobankowej. Mam na mysli wyniki benchmarkow,
nie zas subiektywne odczucia z uzytkowania windowsa wynikle z wiekszej
ilosci pamieci.
W szczegolnosci chodzi mi o posiadaczy laptopow ACER TM 2403

Pozdrawiam