Re: w ile czasu trwa nagranie dvdrw 4x cala plyta

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 14:09:05 MET DST

alibaba8@vp.pl napisał(a):

> A co to? Gdzie tego szukać i jak wyłączyć?

Czy jest włączone sprawdzasz za pomocą Nero Info Tool.
W przypadku w98 o ile mnie pamieć nie myli można było włączyć w opcjach
kanału IDE lub napędu przez menedżer urządzeń, dokładnie już nie
pamiętam. Lata minęły od mojego ostatniego kontaktu z w98. ;)
W XP pomaga odinstalowanie i ponowne instalacje kanału IDE do którego
podpięty jest napęd w przypadku którego stwierdzimy brak pracy w trybie DMA.

# /George Orwell - Rok 1984/