Re: Szukam płyty mATX pod 478 - pomóżcie

Autor: Dv <davidj.no.spam_at_o2.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 13:58:16 MET DST

>Szukam płyty głównej microATX, według powniższych wymagań, którą chcę uzbroić
>w komponenty z już posiadanego komputera (zmiana obudowy z ATX na microATX):

ja bym Ci proponowal ASUS P4RD1-MX, jest to plyta tania i ma wszystko
co jest potrzebne w dobrym komputerze, ma PCI-X i bardzo dobre osiagi
w porownaniu z chipsetami Intela

dwukanalowosc pamieci, ktora ciezko znalezc w plytach microATX
SerialATA, wyjscie TV, w kazdej chwili mozesz podlaczyc karte duzo
lepsza z DVI, dzwiek chyba tez dobry i przeciez to jest ASUS !!

ja sam sie zastanawiam nad jej kupnem, lecz boje sie temperatury
obudow microATX ;/ a b. lubie cisze

--
Dv
[ROT13] qnivqw@b2.cy