Prosze o ocene pracy zasilacza

Autor: Dv <davidj.no.spam_at_o2.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 13:50:19 MET DST

witam
posiadam zasilacz Deer DR-A400ATX (max.350W)
najpierw chcialbym przedstawic prace owego zasilacza w konfiguracji:
Cel 2.4 Northwood, Abit IS7-E, GeForce DDR
napięcia:
http://img232.imageshack.us/img232/2316/skrajnosci7ks.gif

temperatura radiatora wewnatrz zasilacza:
http://img232.imageshack.us/img232/1791/tempzasilacza5ui.gif

prosilbym o ocene napiec i ogolnie temperatury pracy, gdyz zamierzam
do niego wrzucic inny wentylator niz firmowy, albo jakis NoiseBlocker
albo AC ten najtanszy popularny i nie wiem czy wydoli

na zasilacz ogolnie nie moge narzekac jesli chodzi o stabilnosc,
chociaz malo gram w jakiekolwiek gry, niepokoja mnie jednak te
minusowe napiecia ktory BARDZO odbiegaja od norm.

czy ogolnie warto trzymac go dalej czy moze wymienic na cos lepszego i
duzo cichszego ??

dzieki za wszelkie wypowiedzi na temat tego posta

p.s. nie udalo mi sie przykleic na stale termometru do tego radiatora
zasilacza i jest on przyklejony taśmą klejaca, jest to jednak jak
sadze dobre przedstawienie temperatury pracy

--
Dv
[ROT13] qnivqw@b2.cy