Re: geforce fx 5200 128MB

Autor: as71 <as71_at_autograf.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 19:09:09 MET DST

Użytkownik "Mike" <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> napisał w wiadomości
news:e10it1$5h1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Niestety nic to nie pomaga. Tzn. troche śię zmieniło- teraz nawet nie
> wgrywa nowych plików sterownika, tylko od razu jest napisane ze wystąpił
> błąd, bo nieprawidłowe dane :P

Ja robiłem taki manewr. Z GF2 Ti przesiadłem się na FX5200. Przebiegało to
następujaco:
-odinstalowałem drivery nVidi od starej karty
- restart kompa
-odpaliłem go na domyślnej VGA
-wyłączyłem kompa
-zmiana karty
-odpaliłem kompa i zainstalowałem najnowsze drivery ściagnięte ze strony
nVidi
Chodzi bez problemu od roku.

Jeśli robiłeś tak samo, to może karta jest walnięta ? może niedokładnie ją
umieściłeś w gnieździe AGP ?
Jaką masz płytę główną ? Sprawdzałeś ustawienia w biosie ? Może spróbuj ją
wsadzić do innego kompa i zobaczysz czy będzie działo się tak samo.