i815E AGP 4x + Radeon AGP 8x - będzie działać?

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 20:30:15 MET DST

Czy ktoś się orientuje, czy AGP 4x w komputerach
IBM Netvista (P3 833MHz) opartych na Intel Solano
i815E będzie poprawnie współpracować z kartą ATI
Radeon AGP 8x? (zależy mi na tvoucie Radeona,
nie na wydajności)

AFAIR kiedyś były jakieś wersje AGP 4x/2x które miały
napięcia takie jak AGP 2x, poza tym znalazłem w jednym
miejscu w sieci informacje, że niektóre Radeony nie
bardzo chciały działać z niektórymi płytami na i815.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]