Re: Jak 100MHz (wyszło długie)

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 21:23:18 MET DST

Użytkownik Konrad Kosmowski na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt
zamieścił:

> Jest co najmniej kilkanaście, większość windzianych jest właściwie
> wieloplatformowa. Własciwie to co taki emulator ma robić poza graniem,
> rozsądnymi (fyfkimi tsema) skrótami klawiaturowymi, pracą po sieci i
> możliwością zapisywania stanu?

Kurczę, zjeżdżamy z tematu. Nie chcę na windowsowej grupie dyskutować o
Linuksie. Cytowany fragment napisałem, żeby uzmysłowić czytelnikom, co
robię na tym Windowsie.

Porządny emulator musi mieć obsługę 4 playerów. Mógłby też mieć GUI,
bardzo ułatwiłoby to np. ustawianie kontrolerów. Ale to NTG, a
emulatorów zacząłem szukać bardziej intensywnie na pl.comp.os.linux,
właśnie z powodu tej awarii.